Personal Assistant

| ORGANIZATIE NON-GUVERNAMENTALA | FINALIZAT

People Point recruteaza Personal Assistant. Clientul nostru, organizatie non-guvernamentala cu peste 8 ani de activitate si proiecte recunoscute la nivel national si international, sustine reducerea poluarii in marile orase, a impactului pe care activitatile umane il au asupra mediului, cat si cresterea calitatii vietii locuitorilor in marile aglomerari urbane. Prin proiectele de “Transport Alternativ” si “Educatie & Constientizare”, propun si realizeaza, impreuna cu autoritatile, strategii si politici de mediu coerente. Organizatia militeaza pentru pentru introducerea  bicicletei ca mijloc de transport alternativ, pentru reducerea consumului de energie, pentru folosirea surselor regenerabile si a tehnologiilor verzi, pentru implementarea sistemelor de colectare selectiva a deseurilor, pentru constientizare si educatie ecologica in scoli.

 

Pentru a aplica pe aceasta pozitie, te rugam sa trimiti un mesaj cu CV-ul tau la adresa: office@peoplepoint.ro. Numai candidatii selectati vor fi contactati.

 

Rolul pozitiei

Sprijina si sustine in mod proactiv activitatile Presedintelui organizatiei prin gestionarea agendei de lucru, organizarea activitatilor si prioritatilor acestuia in conformitate cu deciziile comunicate. Sprijina si se implica in organizarea si gestionarea activitatilor administrative din sediul central al organizatiei in mod eficient si coordonat.

 

Obiectivele postului

  • Organizeaza agenda Presedintelui, demonstrand in mod proactiv si constant eficienta, flexibilitate si intiativa.
  • Gestioneaza si coordoneaza toate aspectele legate de calatorii, curierat, documentatie si/sau echipamente necesare in calatoriile de afaceri ale Presedintelui si ale echipei de conducere.
  • Administreaza apelurile telefonice adresate Presedintelui prin secretariatul organizatiei, urmarind solutionarea acestora in mod coordonat.
  • Gestioneaza mesajele si corespondenta adresate Presedintelui prin secretariatul organizatiei, urmarind solutionarea acestora in mod coordonat.
  • Coordoneaza in mod eficient relatia cu furnizorii de consumabile, birotica, servicii IT, intretinere, curatenie, curierat, posta etc. (acolo unde/daca este cazul).
  • Coordoneaza activitatile de protocol pentru Presedinte si pentru echipa de conducere, urmarind, dar fara a se limita la primirea si indrumarea vizitatorilor, pregatirea documentelor si a informatiilor necesare pentru buna desfasurare a intalnirilor.
  • Organizeaza si actualizeaza baza de date (documente) a organizatiei conform politicilor interne.
  • Elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de catre Presedinte si de catre echipa de conducere.
  • Participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor si o transmite catre partile implicate, conform intelegerilor.
  • Participa la organizarea evenimentelor din cadrul organizatiei, in mod deschis, colaborativ, utilizand in mod eficient resursele alocate.

 

Candidatul ideal

  • Absolvent de studii superioare.
  • Are experienta profesionala de minimum 2 ani intr-o pozitie similara.
  • Este organizat, atent la detalii, poate gestiona si coordona mai multe activitati simultan.
  • Este orientat catre rezultat, eficienta si gestioneaza cu succes prioritatile profesionale.
  • Stapaneste limba romana si principiile sale de comunicare.
  • Cunoscator al limbii engleze – nivel avansat. Cunoasterea limbii germane este un avantaj.
  • Detine carnet de conducere categoria B, are experienta relevanta de condus – de preferat.
  • Utilizeaza cu usurinta computerul si aparatura tehnica pentru prezentari: aplicatiile specifice pozitiei, de la MS Office la aplicatii specializate pentru prezentari, intalniri si conferinte, proiector, ecrane de proiectie, conectarea sistemelor de prezentare conferinte si/sau teleconferinte, Skype, TeamViewer etc.
  • Manifesta un interes real in sustinerea unor cauze legate de politici de mediu coerente, tehnologii verzi si surse regenerabile/alternative de energie.

 

Pentru aceasta pozitie se ofera

  • Pachet salarial atractiv si contract de munca pe perioada nederminata.
  • Unelte de lucru asociate pozitiei: computer, telefon, educatie continua prin implicarea in proiectele gestionate.
  • Traseu de cariera in organizatie in functie de profilul profesional si performante.
  • Acces la serviciile medicale pentru care organizatia are contract.
  • Mediu de lucru placut, dinamic, o echipa profesionista, dedicata si implicata in proiectele organizatiei.

 

Pentru a aplica pe aceasta pozitie, te rugam sa trimiti un mesaj cu CV-ul tau la adresa: office@peoplepoint.ro. Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Toate aplicatiile sunt considerate strict confidentiale. Odata cu transmiterea datelor dvs. personale prin corespondenta electronica catre adrese de email cu terminatia “peoplepoint.ro” va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate de catre Societatea People Point SRL. Pentru detalii suplimentare privind prelucrarea datelor cu caracter personal va invitam sa verificati sectiunea Termeni & conditii.