Receptionist

| PHARMA |

People Point recruteaza RECEPTIONIST. Clientul nostru este o clinica dermatologica din Bucuresti dedicata exclusiv sanatatii pielii.

Pentru a aplica pe aceasta pozitie, te rugam sa trimiti un mesaj cu CV-ul tau la adresa: office@peoplepoint.ro. Numai candidatii selectati vor fi contactati.

 

Rolul pozitiei

Desfasurarea activitatilor de receptie specifice unui Centru Medical incluzand efectuarea programarilor pacientilor pentru consultatii si interventii, oferirea de informatii pacientilor sau oricarei persoane interesate de serviciile Centrului Medical, incasarea serviciilor/produselor de care au beneficiat pacientii/clientii Centrului Medical.

 

Obiectivele postului

  • Efectueaza in sistem electronic programarile pacientilor pentru consultatii/interventii  in cadrul Centrului Medical conform programului de lucru.
  • Ofera informatii de specialitate tuturor persoanelor interesate de serviciile / produsele  Centrului Medical, program, interventii, manopere executate in clinica, etc.
  • Raspunde apelurilor telefonice.
  • Pregateste fisele de consultatie, dosarele de pacient pentru interventii, completeaza fisa electronica a fiecarui pacient la sosirea in clinica, se asigura ca este completata pe suport de hartie si le aranjeaza in fisiere.
  • Se asigura ca pacientul a semnat consimtamantul inaintea interventiilor sau la solicitarea medicului.
  • Incaseaza si emite bonuri de casa/chitante pentru serviciile medicale de care au beneficiat clientii Centrului Medical.
  • Primeste pacientii in sala de asteptare si ii indruma spre sala de consultatii.
  • Mentine, verifica si ia masuri privind functionarea aparaturii de birou.
  • Se ocupa de achizitionarea sau comandarea consumabilelor la solicitarea asistentelor/medicilor.
  • Gestioneaza si arhiveaza documentele, transcrie texte la solicitarea medicilor sau superiorilor, face traduceri si retroversiuni.
  • Gestioneaza in mod corespunzator corespondenta primita/transmisa pe/de pe adresa electronica a receptiei Centrului Medical.
  • Gestioneaza si rezolva eventualele reclamatii si solicitari ale pacientilor.
  • Primeste si expediaza corespondenta la solicitarea superiorilor ierarhici
  • Se informeaza si este la curent cu activitatile din sectorul in care lucreaza si tendintele pietei de profil.
  • Participa in mod activ si documentat la intalnirile interne periodice, pregateste cu acuratete si prezinta rapoartele solicitate de catre superiorii ierarhici conform procedurilor interne.

 

Candidatul ideal

  • Absolvent de studii superioare.
  • Are experienta in domeniu de minim 1 an.
  • Demonstreaza abilitati de comunicare si relationare.
  • Este proactiv, dinamic, creativ, cu putere de convingere.
  • Este orientat catre client/pacient si cu dorinta de a rezolva situatiile aparute.
  • Demonstreaza abilitati bune de organizare si prioritizare a activitatilor.
  • Are o fire calma, non-conflictuala, orientata catre client/pacient.
  • Este un bun coechipier.
  • Cunoscator al limbii engleze.
  • Utilizeaza cu usurinta casa de marcat, POS, computerul si aplicatiile specifice pozitiei (MS Office etc.).
  • Dispus sa lucreze in ture si sambetele prin rotatie.

 

Pentru aceasta pozitie se ofera

  • Pachet salarial atractiv (salariu + comision lunar).
  • Contract de munca pe perioada nederminata.

 

Pentru a aplica pe aceasta pozitie, te rugam sa trimiti un mesaj cu CV-ul tau la adresa: office@peoplepoint.ro. Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Toate aplicatiile sunt considerate strict confidentiale. Odata cu transmiterea datelor dvs. personale prin corespondenta electronica catre adrese de email cu terminatia “peoplepoint.ro” va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate de catre Societatea People Point SRL. Pentru detalii suplimentare privind prelucrarea datelor cu caracter personal va invitam sa verificati sectiunea Termeni & conditii.