Customer Service Team Leader

| SERVICII FINANCIARE | FINALIZAT

People Point recruteaza Customer Service Team Leader. Clientul nostru activeaza in domeniul serviciilor financiare.

 

Rolul pozitiei

Realizarea obiectivelor echipei de Customer Service.

 

Principalele responsabilitati

  • Asigura functionalitatea, coordonarea si dezvoltarea echipei de customer service.
  • Propune si implementeaza diverse proceduri, proiecte si solutii de automatizare sau eficientizare.
  • Organizeaza, impreuna cu trainerul de CS, sesiuni de training pentru echipa din subordine.
  • Identifica nevoile de dezvoltare la nivel de echipa dar si individuale si colaboreaza cu echipa de Training si quality pentru adresarea acestor nevoi.
  • Coordoneaza sedinte periodice cu membrii echipei pe teme legate de activitatea zilnica dar si pentru a explica strategia departamentului si proiectele in care departamentul este direct implicat.
  • Stabileste activitati, procedurizeaza si optimizeaza procese ca urmare a automatizarii acestora.
  • Mentine o colaborare si comunicare directa cu echipa din subordine dar si cu celelalte echipe, mentinand un mediu de lucru placut in care parerile sunt incurajate si valorificate.
  • Asigura indeplinirea obiectivelor zilnice, lunare, trimestriale, anuale.
  • Asigura alocarea eficienta a resurselor si bugetelor.
  • Raporteaza periodic activitatea desfasurata.
  • Participa la intalnirile periodice cu superiorii, colegii din alte departamente.

 

Candidatul ideal

  • Absolvent de studii superioare.
  • Experienta profesionala de customer service / call center si people management de cel putin 3 ani.
  • Expertiza in proiecte transversale.
  • Asertiv, autonom si independent.
  • Experienta de lucru cu echipe, bugete, procese.
  • Profil puternic orientat catre rezultat si eficienta, dar in egala masura un leader si un jucator de echipa.
  • Implicat in toate activitatile, profil “hands-on”, care sa stie sa impartaseasca din experienta sa oamenilor din echipa.
  • Dispus la un efort constant, optimist, obiectiv, pozitiv, ferm.
  • Capabil sa ia decizii argumentate si sa poata lucra sub termene limita.
  • Sa aiba aplecare spre constructie, etic, corect.
  • Abilitati excelente de comunicare si negociere, orientat pe aspecte de people development, leadership si motivare profesionala.
  • Constient de independenta profesionala si responsabilitatea autonomiei decizionale.
  • Orientat catre auto-dezvoltare profesionala, manifesta “a healthy curiosity for professional development”.
  • Vorbitor fluent de limba engleza, obisnuit cu utilizarea profesionala a computerului si aplicatiilor de tip CRM, aplicatii de call center, MS Office.

 

Pentru aceasta pozitie se ofera

Pachet salarial atractiv, abonament medical, un pachet competitiv de beneficii extra-salariale, traseu de cariera in organizatie in functie de profilul profesional si performante, mediu de lucru placut, o echipa, unita, dinamica.

 

 

Pentru a aplica pe aceasta pozitie, te rugam sa accesezi acest link. Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Toate aplicatiile sunt considerate strict confidentiale.

Odata cu transmiterea datelor dvs. personale prin corespondenta electronica catre adrese de email cu terminatia “peoplepoint.ro” va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate de catre People Point SRL. Pentru detalii suplimentare privind prelucrarea datelor cu caracter personal va invitam sa verificati sectiunea Termeni & conditii.