Chief Accountant

| SERVICES | FINALIZAT

People Point is recruiting for its client a Chief Accountant. Our client is an international company activating in Financial Services. Apply here and join our client’s team.

 

RESPONSABILITIES

  • Coordinate the local accounting team (4 headcount ), offering technical support on accounting matters and making sure timelines are set and deadlines are followed;
  • Responsible for preparation of the monthly Trial (GL) balance, checks the accuracy of each account balance and makes the necessary corrections or reclassifications;
  • Perform month-end closing procedures – post accrued expenses, run the Sales and Purchases Journal and performs differed VAT closing;
  • Ensure accurate and timely monthly, quarterly and year end close processes;
  • Monitor and support taxation requirements;
  • Prepare for financial audit and coordinate the process;
  • Oversee accurate and appropriate recording and analysis of revenues and expenses;
  • Ensure compliance with relevant laws and regulations and integrity of financial data.

REQUIREMENTS AND SKILLS

  • Excellent accounting knowledge – Economical Studies Required; Chamber of Certified Accountants is a plus;
  • Real drive and enthusiasm to work in a team, as well as exceptional commitment to client service;
  • Excellent use of MS Word, Excel and PowerPoint packages;
  • Accuracy and attention to details;
  • Ability to meet a constant stream of deadlines;
  • Superior analytical and problem-solving skills;
  • 4-5 years of accounting experience;
  • Fluent in English.

 

Apply here and join our client’s team.

[RO Version] Toate aplicatiile sunt considerate strict confidentiale. Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Prin aplicarea la această poziție vă exprimați acordul ca datele dvs. cu caracter personal să fie colectate, prelucrate și stocate de către People Point SRL în scopul înscrierii în baza de date, informării, consilierii, recrutării, selecției, plasării, medierii în vederea căutării unui angajator interesat de serviciile dvs. profesionale, realizarea unor rapoarte statistice asupra forței de muncă, precum și autorităților publice, în baza legislației în vigoare. Aceste informații vor fi stocate în baza de date People Point SRL și pot fi transmise potențialilor angajatori pentru care People Point SRL are calitatea de împuternicit al unui operator de date cu caracter personal. Sunteți de acord ca aceste date cu caracter personal să fie stocate timp de 3 ani, având dreptul de a solicita accesul la datele dvs. cu caracter personal, rectificarea, ștergerea, restricționarea prelucrării sau portabilității acestora printr-o cerere scrisă transmisă pe adresa de email disponibilă pe site-ul web al societății sau prin poștă la adresa People Point SRL, str. Negoiu nr., bl. D14, sc., ap., sect., București.

 People Point SRL poate prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal: nume, prenume, CNP, vârstă, sex, date de contact (telefon, email, skype, adresa de domiciliu/de reședință), conturi personale și profesionale de pe platforme de socializare, experiență profesională, ocupație, venit și/sau asteptări de venit, fotografie, adresă IP, orice alt tip de date care se pot corela pentru a duce la identificarea unei persoane.

 People Point SRL este operator autorizat de date cu caracter personal. Detalii suplimentare privitoare la prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal de către People Point SRL, sunt disponibile în secțiunea “Termeni & conditii” de pe site-ul web al societății.

 Sunteți de acord să participați la procesul de recrutare și selectie (interviuri: fata in fata si / sau prin intermediul altor tehnologii de comunicare, jocuri de rol – dacă este cazul, testare psihologică, recomandări de la foștii angajatori etc.) în vederea completării dosarului de recrutare și selecție care va fi stocat în baza de date People Point SRL și/sau pus la dispoziția unui potențial angajator, client al People Point SRL și pentru care People Point SRL are calitatea de împuternicit al unui operator de date cu caracter personal.