Training Coordinator

| SERVICES | FINALIZAT

People Point recruteaza pentru clientul sau, o companie ce activeaza in zona serviciilor financiare, pozitia Training Coordinator – Customer Service Department.

Pentru a fi luata in considerare candidatura ta pentru aceasta pozitie, te rugam sa aplici aici. Numai candidatii selectati vor fi contactati.

 

Rolul pozitiei

Realizarea obiectivelor de training ale departamentului Customer Service – Call Center prin instruirea echipei, realizarea materialelor de training, proceduri, preocupare pentru dezvoltarea continua a angajatilor noi si existenti din cadrul echipei.

 

Principalele responsabilitati

  • Realizeaza si actualizeaza procedurile privind activitatile din departamentul Customer Service – Call Center;
  • Concepe si actualizeaza materialele folosite ca suport pentru instruirea angajatilor din echipa cuprinzand: informatii despre sisteme, produse, activitati, tehnici de comunicare, etc;
  • Pregateste si sustine programele de training pentru angajatii noi si cei existenti din departament si din Call Center, inclusiv teste de cunostinte;
  • Identifica si propune masuri de imbunatatire a cunostintelor profesionale ale angajatilor si informeaza superiorul ierarhic;
  • Concepe si pregateste modele de raspuns pentru clienti atat pentru discursul telefonic, cat si pentru raspunsurile in scris;
  • Concepe, proiecteaza si monitorizeaza planurile de imbunatatire a activitatii angajatilor din departament;
  • Informeaza permanent departamentele vizate/ implicate cu privire la modificarile aparute in proceduri, etc;
  • Colaboreaza cu echipa de manageri din cadrul  departamentului Customer Sevice pentru inlaturarea erorilor sesizate in activitatile departamentului;
  • Asigura comunicarea cu celelalte departamente din companie, in scopul oferirii unei imagini complexe a activitatii departamentului si a eliminarii posibilelor elemente cu impact negativ in activitatea departamentului;
  • Se implica activ in diverse proiecte inter-departamentale ;
  • Propune si solicita dezvoltarea aplicatiilor informatice/platformelor existente in conformitate cu nevoile de business si participa la efectuarea testarilor;
  • Propune imbunatatirea fluxurilor de lucru si a experientei clientilor companiei.

 

Candidatul ideal

  • Absolvent de studii superioare;
  • Experienta profesionala de training / customer service / call center de min. 3 ani;
  • Foarte bune abilitati de comunicare negociere;
  • Orientat pe aspecte de motivare profesionala si people development;
  • Capabil sa valorifice capacitatile fiecaruia dintre membrii echipei cat şi a intregii echipe;
  • Expertiza in proiecte transversale;
  • Asertiv, autonom si independent;
  • Experienta de lucru cu echipe, procese;
  • Profil puternic orientat catre rezultat si eficienta, dar in egala masura un leader si un jucator de echipa;
  • Implicat in toate activitatile, profil “hands-on”, dar care sa stie sa impartaseasca din experienta sa oamenilor din department;
  • Dispus la un efort constant, optimist, obiectiv, pozitiv, ferm;
  • Capabil sa ia decizii argumentate si sa poata lucra sub termene limita, cu o buna capacitate de administrare a timpului;
  • Capabil sa identifice potentiale oportunitati si riscuri;
  • Sa aiba aplecare spre constructie, etic, corect, sa masoare situatii similare cu aceeasi masura;
  • Abilitati avansate de analiza;
  • Orientat catre client, calitate si solutii;
  • Abilitati de bun vanzator;
  • Constient de independenta profesionala si responsabilitatea decizionala;
  • Orientat catre auto-dezvoltare profesionala, manifesta “a healthy curiosity for professional development”.
  • Vorbitor fluent de limba engleza, obisnuit cu utilizarea profesionala a computerului si aplicatiilor de tip CRM, aplicatii de call center, MS Office.

 

Pentru a fi luata in considerare candidatura ta pentru aceasta pozitie, te rugam sa aplici aici. Numai candidatii selectati vor fi contactati.

 

Toate aplicatiile sunt considerate strict confidentiale. Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Prin aplicarea la această poziție vă exprimați acordul ca datele dvs. cu caracter personal să fie colectate, prelucrate și stocate de către People Point SRL în scopul înscrierii în baza de date, informării, consilierii, recrutării, selecției, plasării, medierii în vederea căutării unui angajator interesat de serviciile dvs. profesionale, realizarea unor rapoarte statistice asupra forței de muncă, precum și autorităților publice, în baza legislației în vigoare. Aceste informații vor fi stocate în baza de date People Point SRL și pot fi transmise potențialilor angajatori pentru care People Point SRL are calitatea de împuternicit al unui operator de date cu caracter personal. Sunteți de acord ca aceste date cu caracter personal să fie stocate timp de 3 ani, având dreptul de a solicita accesul la datele dvs. cu caracter personal, rectificarea, ștergerea, restricționarea prelucrării sau portabilității acestora printr-o cerere scrisă transmisă pe adresa de email disponibilă pe site-ul web al societății sau prin poștă la adresa People Point SRL, str. Negoiu nr., bl. D14, ap., sect., București.

People Point SRL poate prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal: nume, prenume, CNP, vârstă, sex, date de contact (telefon, email, skype, adresa de domiciliu/de reședință), conturi personale și profesionale de pe platforme de socializare, experiență profesională, ocupație, venit și/sau asteptări de venit, fotografie, adresă IP, orice alt tip de date care se pot corela pentru a duce la identificarea unei persoane.

People Point SRL este operator autorizat de date cu caracter personal. Detalii suplimentare privitoare la prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal de către People Point SRL, sunt disponibile în secțiunea “Termeni & conditii” de pe site-ul web al societății.

Sunteți de acord să participați la procesul de recrutare și selectie (interviuri: fata in fata si / sau prin intermediul altor tehnologii de comunicare, jocuri de rol – dacă este cazul, testare psihologică, recomandări de la foștii angajatori etc.) în vederea completării dosarului de recrutare și selecție care va fi stocat în baza de date People Point SRL și/sau pus la dispoziția unui potențial angajator, client al People Point SRL și pentru care People Point SRL are calitatea de împuternicit al unui operator de date cu caracter personal.