Manager fabrica

| CONSTRUCTION MATERIALS |

People Point recruteaza pentru clientul sau, producator de materiale constructii, un Manager Fabrica. Acesta coordoneaza productia si operatiunile de productie conform planurilor si strategiei companiei.

Pentru a fi luata in considerare candidatura ta pentru aceasta pozitie, te rugam sa aplici aici. Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Managerul de Fabrica raporteaza Directorului de Operatiuni al companiei si coordoneaza activitatea unei echipe de aproximativ 60 de angajati.

Responsabilitati

  • stabileste obiectivele de dezvoltare ale fabricii in concordanta cu obiectivele strategice ale companiei si gestioneaza eficient bugetele alocate;
  • intocmeste planuri de productie sau planuri operative conform comenzilor, contractelor si in conformitate cu cerintele de calitate ale planurilor de productie asumate;
  • monitorizeaza continuu si controleaza indeplinirea planurilor;
  • asigura folosirea optima a operatiunilor si capacitatilor de munca;
  • asigura continuitatea si operativitatea productiei;
  • intocmeste planuri de coordonare pentru productie si pentru departamentele din companie implicate in pregatirea productiei, in standardizare si folosirea de control automat si sisteme de lucru pentru planuri operative, pentru emiterea de comenzi cu privire la productie si operare, pentru planificarea capacitatii de productie;
  • intocmeste grafice de productie, liste cu capacitatea locurilor de munca, liste cu numarul de unitati si echipamente tehnologice in conformitate cu capacitatile de productie;
  • hotaraste asupra tehnologiei, conditiilor tehnice, aprovizionarii, conditiilor de lucru;
  • raporteaza, proceseaza documentatie, monitorizeaza si tine inregistrari referitoare la orele lucrate, materialele de consum, capacitatile folosite, productia si performantele obtinute, vanzarile efectuate, proiectele finalizate,etc;
  • raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea;
  • reprezinta compania alaturi de colegii din departamentul de Vanzari in raporturile cu clientii si posibilii clienti ai companiei;
  • evalueaza activitatea personalului din subordine, asigura dezvoltarea continua a competentelor de comunicare, atat personale, cat si ale celor din echipa de lucru prin participarea la traininguri;
  • raspunde de respectarea procedurilor interne, a legislatiei in vigoare si de buna desfasurare a activitatii;
  • raspunde de intocmirea corecta si la termen a raportarilor cerute de superiorii ierarhici;
  • raspunde de respectarea prevederilor legislatiei in domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare ale acestora pentru personalul angajat;
  • respecta si aplica in cadrul fabricii cerintele standardelor de referinta ISO 9001, ISO 14001 si ale standardului de sanatate si securitate in munca, precum si prevederile procedurilor / instructiunilor sistemului de management integrat de calitate-mediu-sanatate si securitate ocupationala (SMI);
  • supravegheaza functionarea SMI, la nivel de departament si comunica Reprezentantului Managementului Integrat (RMI) informatiile legate de performantele obtinute, conform procedurilor aplicabile;
  • coordoneaza punerea in practica in domeniul de responsabilitate a principiilor stabilite de conducerea companiei prin politicile si strategiile stabilite in domeniul managementului integrat si participa la stabilirea obiectivelor calitatii, mediului, sanatatii si securitatii ocupationale;
  • are obligatia de a respecta cerintele legale de protectia mediului  si referitoare la situatiile de urgenta aplicabile activitatilor desfasurate.

Cerinte, experienta necesara

  • Studii superioare tehnice;
  • Experienta de munca de cel putin 5 ani si minim 2 ani intr-o pozitie asemanatoare;
  • Limbi straine: engleza si/sau germana;
  • Cunostinte MS Office (Word, Excel, PowerPoint), SAP;
  • Demonstreaza abilitati de lucru in mod structurat si responsabil;
  • Este o persoana deschisa, organizata, cu bune abilitati de comunicare, rabdatoare, calma si care poate lucra in echipa, capabila sa gestioneze in mod eficient problemele aparute;
  • Organizata, orientata spre rezultate;
  • Are bune abilitati de coordonare echipe;
  • Are disponibilitate de asimilare informatii si perfectionare intr-un ritm rapid;
  • Are o atitudine pozitiva, de incredere;
  • Demonstreaza ca poate prelua si gestiona sarcinile in mod eficient, organizat, cu rezultatul asteptat;
  • Permis auto categoria B.

Pentru a fi luata in considerare candidatura ta pentru aceasta pozitie, te rugam sa aplici aici.

Toate aplicatiile sunt considerate strict confidentiale. Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Prin aplicarea la această poziție vă exprimați acordul ca datele dvs. cu caracter personal să fie colectate, prelucrate și stocate de către People Point SRL în scopul înscrierii în baza de date, informării, consilierii, recrutării, selecției, plasării, medierii în vederea căutării unui angajator interesat de serviciile dvs. profesionale, realizarea unor rapoarte statistice asupra forței de muncă, precum și autorităților publice, în baza legislației în vigoare. Aceste informații vor fi stocate în baza de date People Point SRL și pot fi transmise potențialilor angajatori pentru care People Point SRL are calitatea de împuternicit al unui operator de date cu caracter personal. Sunteți de acord ca aceste date cu caracter personal să fie stocate timp de 3 ani, având dreptul de a solicita accesul la datele dvs. cu caracter personal, rectificarea, ștergerea, restricționarea prelucrării sau portabilității acestora printr-o cerere scrisă transmisă pe adresa de email disponibilă pe site-ul web al societății sau prin poștă la adresa People Point SRL, str. Negoiu nr. 8, bl. D14, sc. 1, ap. 1, sect. 3, București.

People Point SRL poate prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal: nume, prenume, CNP, vârstă, sex, date de contact (telefon, email, skype, adresa de domiciliu/de reședință), conturi personale și profesionale de pe platforme de socializare, experiență profesională, ocupație, venit și/sau asteptări de venit, fotografie, adresă IP, orice alt tip de date care se pot corela pentru a duce la identificarea unei persoane.

People Point SRL este operator autorizat de date cu caracter personal. Detalii suplimentare privitoare la prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal de către People Point SRL, sunt disponibile în secțiunea “Termeni & conditii” de pe site-ul web al societății.

Sunteți de acord să participați la procesul de recrutare și selectie (interviuri: fata in fata si / sau prin intermediul altor tehnologii de comunicare, jocuri de rol – dacă este cazul, testare psihologică, recomandări de la foștii angajatori etc.) în vederea completării dosarului de recrutare și selecție care va fi stocat în baza de date People Point SRL și/sau pus la dispoziția unui potențial angajator, client al People Point SRL și pentru care People Point SRL are calitatea de împuternicit al unui operator de date cu caracter personal.