Sales Manager

| INDUSTRIAL | FINALIZAT

People Point recruteaza Sales Manager. Clientul nostru este o companie cu peste 20 de ani de experienta, unul dintre jucatorii cei mai importanti din segmentul productiei de utilaje si accesorii de salubritate si unul dintre principalii distribuitori pe piata de recipiente de colectare diverse deseuri. Compania isi propune ca in scurt timp sa devina principalul furnizor de utilaje de salubritate, de constructii si colectare de deseuri in Romania si in Europa de Est.

Aplica aici. Toate aplicatiile sunt considerate strict confidentiale. Numai candidatii selectati vor fi contactati.

 

Rolul pozitiei

Sales Managerul raspunde de elaborarea si implementarea cu succes a strategiei de vanzari pentru divizia alocata. Pozitia raporteaza matricial catre Senior Sales Manager – Product Management si catre Directorul General, si coordoneaza o echipa de aproximativ 7 oameni.

  • Coordoneaza, directioneaza si motiveaza intreaga echipa de vanzari pe divizia de vanzari alocata pentru implementarea corecta si la timp a politicii comerciale;
  • Elaboreaza impreuna cu echipa de conducere, strategia de vanzari corelata cu politica comerciala si cu obiectivele generale ale companiei;
  • Urmareste realizarea bugetului de venituri si cheltuieli aprobat pentru divizia de vanzari coordonata.

 

Responsabilitatile generale ale pozitiei

  • Propune si implementeaza strategia de vanzari pentru a asigura atingerea obiectivelor de vanzari;
  • Elaboreaza politica comerciala pentru a-si realiza obiectivele de vanzari in termeni cantitativi si de profitabilitate;
  • Stabileste, implementeaza, urmareste si modifica, dupa caz, planul de vanzari si se asigura de realizarea acestuia;
  • Atingerea cifrei de afaceri si a tintelor de profit alocate, in conformitate cu obiectivele, directiile strategice, politicile si procedurile stabilite de catre companie (lunar, trimestrial, semestrial, anual).
  • Dezvolta si gestioneaza portofoliul de clienti prin activitati de promovare, ofertare, vanzare si coordonare spre executie pentru produsele si serviciile companiei.
  • Identifica potentiali clienti si gestioneaza in mod proactiv un portofoliu de clienti.
  • Desfasoara activitati de identificare, contactare si ofertare pentru noi clienti ai companiei.
  • Urmareste si finalizeaza cu succes procesele de ofertare in care este implicat si/sau pe care le genereaza impreuna cu echipa coordonata.
  • Coordoneaza si se implica in ofertarea tehnica si comerciala, cu sprijinul echipei de vanzari, in buna relationare cu celelalte departamente implicate – pe intregul teritoriu al Romaniei.
  • Negociaza si/sau coordoneaza negocierea contractelor anuale cu clientii cheie; contractele se coreleaza cu politica comerciala si cu bugetul de venituri si cheltuieli aprobat;
  • Asigura recrutarea, formarea si dezvoltarea profesionala a echipei de vanzari pentru atingerea standardelor de performanta stabilite la nivelul fiecarei pozitii;
  • Stabileste impreuna cu project managerii solutiile de vanzare cele mai potrivite nevoilor clientilor, urmareste realizarea acestora si le evalueaza;
  • Raspunde de incasarea creantelor conform scadentelor contractuale sau negociate;
  • Stabileste, mentine si imbunatateste relatii profesionale relevante cu clientii cheie;
  • Abordeaza si incearca sa rezolve orice tip de problema care apare pe parcursul procesului de vanzare/negociere si pe parcursul executiei de contract;
  • Interactioneaza cu toate departamentele relevante din companie pentru buna desfasurare a proiectelor castigate si/sau in curs de implementare, pentru asigurarea fluxurilor informationale necesare unei bune desfasurari a activitatii in companie;
  • Prospecteaza piata in cautarea de noi parteneri pe domeniul specific de activitate.
  • Analizeaza tendintele pietei de profil precum si ale concurentei cu privire la specificul activitatii.
  • Intocmeste rapoarte de activitate periodice.
  • Dezvoltarea periodica a cunostintelor privind produsele din portofoliul firmei.
  • Ofera consultanta si solutii colegilor, clientilor si partenerilor firmei.

 

Candidatul ideal

  • Experienta in domeniu / pe o pozitie similara de minimum 5 ani.
  • Experienta in conducerea echipelor de vanzari, cu functiuni diversificate, de cel putin 2 ani: project management, key account management, partners management, opportunity management, time management si setting priorities.
  • Studii superioare in domeniul tehnic.
  • Buna cunoastere a sectorului de activitate a firmei.
  • Cunostinte avansate operare PC, pachetul Microsoft Office. Utilizare aplicatiilor de tip CRM si a programelor de proiectare constituie un avantaj.
  • Abilitati de comunicare, negociere si organizare.
  • Foarte bun cunoscator al limbii engleze.
  • Detine carnet de conducere categoria B, are experienta relevanta de condus si este disponibil pentru deplasari in tara / in afara tarii.

 

Pentru aceasta pozitie se ofera

  • Pachet salarial atractiv (salariu, comisioane si bonusuri din vanzari, bonus anual de performanta) si contract pe perioada nederminata.
  • Unelte de lucru asociate pozitiei.
  • Traseu de cariera in organizatie in functie de profilul profesional si performante.

 

Aplica aici. Toate aplicatiile sunt considerate strict confidentiale. Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Prin aplicarea la această poziție vă exprimați acordul ca datele dvs. cu caracter personal să fie colectate, prelucrate și stocate de către People Point SRL în scopul înscrierii în baza de date, informării, consilierii, recrutării, selecției, plasării, medierii în vederea căutării unui angajator interesat de serviciile dvs. profesionale, realizarea unor rapoarte statistice asupra forței de muncă, precum și autorităților publice, în baza legislației în vigoare. Aceste informații vor fi stocate în baza de date People Point SRL și pot fi transmise potențialilor angajatori pentru care People Point SRL are calitatea de împuternicit al unui operator de date cu caracter personal. Sunteți de acord ca aceste date cu caracter personal să fie stocate timp de 3 ani, având dreptul de a solicita accesul la datele dvs. cu caracter personal, rectificarea, ștergerea, restricționarea prelucrării sau portabilității acestora printr-o cerere scrisă transmisă pe adresa de email disponibilă pe site-ul web al societății sau prin poștă la adresa People Point SRL, str. Negoiu nr. 8, bl. D14, ap. 1, sect. 3, București.

People Point SRL poate prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal: nume, prenume, CNP, vârstă, sex, date de contact (telefon, email, skype, adresa de domiciliu/de reședință), conturi personale și profesionale de pe platforme de socializare, experiență profesională, ocupație, venit și/sau asteptări de venit, fotografie, adresă IP, orice alt tip de date care se pot corela pentru a duce la identificarea unei persoane.

People Point SRL este operator autorizat de date cu caracter personal. Detalii suplimentare privitoare la prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal de către People Point SRL, sunt disponibile în secțiunea “Termeni & conditii” de pe site-ul web al societății.

Sunteți de acord să participați la procesul de recrutare și selectie (interviuri: fata in fata si / sau prin intermediul altor tehnologii de comunicare, jocuri de rol – dacă este cazul, testare psihologică, recomandări de la foștii angajatori etc.) în vederea completării dosarului de recrutare și selecție care va fi stocat în baza de date People Point SRL și/sau pus la dispoziția unui potențial angajator, client al People Point SRL și pentru care People Point SRL are calitatea de împuternicit al unui operator de date cu caracter personal.